Gra pełna magii i kotków!
Grupa czarujących kociaków zupełnym przypadkiem otworzyła magiczną księgę, wypuszczając na wolność uwięzione w niej mroczne siły. Musicie teraz pomóc futrzastym przyjaciołom pokonać wszystkie klątwy i z powrotem zamknąć je w księdze. Spieszcie się, ponieważ już niedługo do biblioteki wraca Profesor Pazurek, która nie będzie zachwycona Waszym wybrykiem!
W tej magicznej grze można zwyciężyć na dwa sposoby. Jeśli pokonacie wszystkie klątwy, wygra gracz z największą liczbą punktów. Lecz jeśli profesor Pazurek przyłapie Was na gorącym uczynku, zwycięzcą zostanie kotek, który najmniej ubrudził sobie łapki czarowaniem!
Gra ma dodatkową zaletę – pokrywka pudełka świeci w ciemności!
Zawartość:
-77 małych kart
-29 dużych kart
-4 żetony
-instrukcja polska
Wiek: +7 lat, liczba graczy: 2-4, czas gry: 15-30 minut.