Arrrr.. Jako świeżo upieczony kapitan pirackiego okrętu potrzebujesz nowej załogi… a może wręcz przeciwnie?
Co kolejkę (gry, nie rumu) musisz zwerbować określoną liczbę pirackich szajek. Liczbę tę sam wcześniej określasz analizując karty, które aktualnie posiadasz na ręce. Zatem do dzieła kapitanie!
Nie zapomnij też o dwóch istotnych szczegółach.
Po pierwsze czasem lepiej jest, jeśli pozwolisz innym kapitanom zwerbować jakąś bandę do niczego nie nadających się patałachów. Niech oni się nimi martwią.
Po drugie, za każdym razem, gdy źle przewidzisz liczbę swoich szajek, dostaniesz Czarną Plamę – wyraz braku zaufania pirackiej braci. A to źle wróży Twoim interesom…
Tak więc kapitanie, lepiej nie pomyl się w swych pirackich porachunkach!
Elementy gry:
- 80 kart piratów w 4 kolorach*
- Arkusze punktacji
- Instrukcja
Autor: Lena Kappler
Ilustracje: Wesly Gibs
Wiek graczy: 8+
Liczba graczy: 2 – 7 graczy
Długość rozgrywki: ok. 40 min
Arkusz punktacji